Jump to content

SLUŽBY

 

Sestavení individuálního tréninkového plánu 
 

  • REDUKCE HMOTNOSTI
    Redukce hmotnosti není pro nikoho nemožná, chce to jen motivaci a pevnou vůli jít do toho! Jedná se o problém obou pohlaví, avšak u každého pohlaví se jedná o rozdílné partie. Ženám se tuk ukládá zejména do oblasti stehen, hýždí a bříška. U mužů se tuk rozprostírá celkově po celém těle, zejména ale nejvíce do bříška - viscerální (útrobní) tuk. Proto každý jedinec potřebuje sestavit svůj inviduální tréninkový plán dle svých fyzických možností a samozřejmě také myslet na úpravu jídelníčku, která je pro redukci váhy velice důležitá!

     

  • ZPEVNĚNÍ POSTAVY
    Postavu zpevňujeme kvůli našemu zdraví, vzhledu a dobrému pocitu. Nejdůležitějším důvodem pro zpevnění postavy by mělo být naše zdraví. Pokud máme zpevněnou postavu, máme zpevněné svalstvo, a tím i posílený opěrný systém těla.

     

  • FUNKČNÍ TRÉNINK
    Funkční trénink je pohyb ve všech rovinách lidského těla. Dochází k zapojení hlubokého stabilizačního systému - core (bránice, příčný sval břišní, vnitřní šikmé břišní svaly, pánevní dno a hluboké svaly zádové). Funkční trénink pomáhá k rozvoji pevnosti, síly, pružnosti, pohybového rozsahu a vytrvalosti. Do fuknčního tréninku můžeme zařadit cvičení s pomocí TRX, BOSU, Vipr, Flowin, Kettlebell, PowerPlate, ...

     

  • KARDIO TRÉNINK
    Kardio cvičení pomáhá ke zbavování se nadměrného tuku a kalorií. Jedná se o vytrvalostní pohybovou aktivitu, která člověk zadýchá, zrychlí metabolismus a nabudí tělo k tomu, aby začalo spalovat tuky! Kardio trénink můžeme provádět s vlastní váhou těla nebo pomocí kardio strojů. 

     

  • KRUHOVÝ TRÉNINK
    Kruhový trénink je skvělý způsob, jak posílit všechny svalové partie, zpevnit tělo, zvýšit vytrvalost, zrychlit metabolismus a spálit tuky naráz v jednom tréninku.

     

  • KONDIČNÍ CVIČENÍ
    Kondiční cvičení je určeno pro lidi, kteří nejsou spokojeni se svojí fyzickou kondicí. Jedná se o trénink všech pohybových schopností s cílem zlepšit tělesné předpoklady pro jakoukoliv tělesnou námahu. Kondiční cvičení má vliv i na zdraví. Díky kondičnímu cvičení se zbavíte stresu, škodlivých látek, spálíte přebytečné tuky a budete se cítit uvolněji a lépe. Kondiční cvičení má dobrý vliv i na cévní soustavu a funkčnost srdce.

     

  • ODSTRANĚNÍ BOLESTI ZAD
    Bolest zad je ovlivněna několika faktory. Za většinu bolesti si může člověk sám svými špatnými návyky každodenního života. V dnešní době hodně sedíme a málo se pohybujeme. Svaly nám ochabují a to je příčinou bolesti zad. Přitom stačí jednoduché cviky, správná technika provedení a bolesti zad můžou být minulostí.

 

NOVINKA!

TRÉNINK VENKU:   Outdoor Training T & A

OD KVĚTNA SPOUŠTÍME VÍKENDOVÉ KRUHOVÉ TRÉNINKY V LOKALITĚ PRAHA 10 - Uhříněves, Pitkovice.

VÍCE INFORMACÍ NA FACEBOOKOVÝCH SRÁNKÁCH: